سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترینِ بندگان نزد خداوند ـ عزّوجلّ ـ، کسی است که امانتدار است و در گفتارش راستگوست ومراقب نمازهای خود و واجباتی است که خداوند، بر او واجب داشته است . [امام صادق علیه السلام]

روستای کلامو

 
 
با شهدای روستایمان(چهارشنبه 87 تیر 19 ساعت 11:45 عصر )

شهید محمد مظفری:

مرحله دوم که به جبهه اعزام شد مجروح شده بود. اقوام از ایشان عیادت می کردند . یکی از نزدیکان گفت ( عمو محمد اینبار کار خودت را کردی و ما را ناراحت و چشم به راه گذاشته بودی . انشاء الله دیگر هوای جبهه را نکنی پدرم بعد از شنیدن این سخنان مدتی سکوت کرد و بعد گفت من هنوز به هدفم ترسیدم هر زمان که دیدم دیگر به وجود من نیاز نیست این کار را می کنم عمو جان بار اول مردود شدم ، این بار نیز تجدید آوردم ، امیدوارم که خداوند بار دیگر مهر قبولی را در پرونده ام بزند امروز که این سخنان را در ذهنم مرور می کنم می فهمم که مردودی یعنی سالم برگشتن ،‏مجروحیت یعنی تجدید شدن و شهادت یعنی قبولی .

کبش الجبل







بازدیدهای امروز: 1  بازدید

بازدیدهای دیروز:2  بازدید

مجموع بازدیدها: 11969  بازدید


» لینک دوستان من «
» لوگوی دوستان من «
» آرشیو یادداشت ها «
» اشتراک در خبرنامه «